Anorektičky na mé přehlídce???! NIKDY!!!!!

22.04.2009 22:20

Reaguji na lži ohledně mé přehlídky... nejdřív se mi nechtělo, pak jsem si řekla, proč si to nechat líbit?! Nebudu říkat: noviny ani časopis... zkrátka ten plátek, kde se píšou cíleně lži a pomluvy (a lidé jim bohužel často věří a pak mi píšou anonymní emaily plné nadávek... a pak když jim odepíšu a vše vysvětlím, omlouvají se mi a píšou, že netušili jak se věci mají DOOPRAVDY), nepatří do kategorie žurnalistiky. Moje modelky měly všechny velikost 38, dvě z nich byly čerstvé maminky a do mých modelů se vešly jen tak tak. Zcela záměrně jsem si vybrala ženské a né vyhublé unavené slečny. Já sama mám velikost 36 - 38 a štíhlá jsem protože 4x týdně běhám 7Km kvůli kondici, kterou nezbytně potřebuji při účinkování v muzikálech Touha a Bílý dalmatin, které jsou velice fyzicky náročné. Více na https://www.bkovarikova.cz/zapisnik/zapisnik-2009/ohlasy-na-prehlidku.html

 

 

Zpět